Mijn foto
Hallo, ik ben Julien (11). Ik bouw veel met lego en ik hou van tekenen, ook als het strips zijn. Het lijkt me erg leuk als je af en toe op mijn blog komt kijken naar mijn werk. de groetjes van Julien

zaterdag 16 november 2013

Beeldhouwen

Ik was op visite bij een kanovriend van mijn vader en mij, Nico is zelf beeldhouwer, 
daarom had hij een brood klei voor mij klaargelegd.
Dus ik eerst nadenken wat zal ik eens gaan doen. Ik hoefde niet heel lang na te denken, ik wilde een hoofd maken. Geïnspireerd door Nico, want die maakt ook hele mooie hoofden.



Ik was heel druk bezig, dit was echt hypercool, supergaaf, er is geen woord voor te vinden zo leuk vind ik het! Het leuke was dat ik het in zijn woonkamer mocht doen, cool! 





Klaar!
Nu alleen nog drogen, en dat kan wel een tijdje duren.

 

mijn signatuur


Klik hier om de site van Nico te bekijken, hij maakt hele mooie kunstwerken!



1 opmerking:

  1. Wat een mooi beeld Julien, ik wist niet dat je een blog had, maar zag het via je moeder. Je schrijft er ook zulke leuke stukjes tekst bij. Leuk om te lezen en te kijken naar wat je maakt. Groetjes geralda

    BeantwoordenVerwijderen