Mijn foto
Hallo, ik ben Julien (11). Ik bouw veel met lego en ik hou van tekenen, ook als het strips zijn. Het lijkt me erg leuk als je af en toe op mijn blog komt kijken naar mijn werk. de groetjes van Julien

zondag 21 april 2013

De ooievaar die een foutje maakte.

Ik heb deze strip voor Luuk en Grietine gemaakt, voor degene die niet weten wie Luuk, Grietine en Lieke zijn, dat zijn een paar vrienden van ons die in het noorden van Nederland wonen. Grietine verwacht in mei een nieuw babietje. Daarom heb ik deze strip over de ooievaar gemaakt.




1 opmerking:

  1. Mooie titelpagina met die grote driedimensionale letters.
    En ik vind de vliegtuigen erg goed, in de opengewerkte tekening zie je de stuurknuppel en de motor zitten. Mooie strip neef, ik wil nu wel weten hoe het verder gaat, zou Ooievaar Luuk en Grietine weten te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen