Mijn foto
Hallo, ik ben Julien (11). Ik bouw veel met lego en ik hou van tekenen, ook als het strips zijn. Het lijkt me erg leuk als je af en toe op mijn blog komt kijken naar mijn werk. de groetjes van Julien

vrijdag 2 november 2012

De slag om Hemelsdiepte Lord of the Rings

De slag om Hemelsdiepte is begonnen!


En nou de Hero's:
Gandalf, King George, Legolas, Frodo, Jay, Sensie Wu


Het hoofdkwartier van Gandalf is een vermomming (een legopop)


De strijd!



Het idee voor deze Lord of the Rings strijd heb ik uit een Legoboekje, ik mag geen speciale lego (ninja-LOTR-StarWars, etc) dus maak ik alles maar zelf. Want kijk, ik zie dat product, ik wil het hebben, ik kijk er 100x naar, ik maak een tekening in mijn hoofd en ik begin met bouwen!

1 opmerking:

  1. Heel goed gedaan Julien. De Vermomming (die legopop) vind ik erg imposant. De verdedigers staan er goed voor.
    Ook heel mooi gemaakt vind ik de rivier door het kasteel. Wordt het paard niet door de slangen gebeten als hij van het water drinkt?

    BeantwoordenVerwijderen